Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αγορά σας, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους.

Μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής στέλνοντας ένα email στο e-shop@spitizen.gr. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, σας παρακαλούμε να μας αποστείλετε φωτογραφίες που θα απεικονίζουν ξεκάθαρα το ελάττωμα. Έχετε τη δυνατότητα επιστροφής για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη κι αν απλά αλλάξατε γνώμη.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν να μπορεί να πωληθεί ξανά. Είναι απαραίτητο να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντας τα, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία τους και να μην τα πλύνετε. Προσοχή, αν τα προϊόντα δεν είναι της αρεσκείας σας ή έχουν κάποιο ελάττωμα μην τα συναρμολογήσετε, διότι επιστροφή συναρμολογημένων προϊόντων δε γίνεται αποδεκτή. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί μαζί με την απόδειξη πώλησης ή το τιμολόγιο στην αρχική του συσκευασία. Σας ενημερώνουμε πως δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται, φθείρονται ή καταστρέφονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.

Σημείωση:

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη, τα μεταφορικά της αποστολής και της επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο.

Δε γίνεται αποδεκτή η επιστροφή προϊόντων που έχουν επεξεργαστεί, βάση επιθυμητής διάστασης (π.χ. μοκέτες, διάδρομοι, δάπεδα, ταπετσαρίες) καθώς και για προϊόντα που έχουν παραγγελθεί από προμηθευτές μας ειδικά για εσάς. Επίσης, για λόγους υγιεινής δε γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια, επιστρώματα, στρώματα κ.α.

Σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, έτσι ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη-ελαττωματικό, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Είναι σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αναπαράγουμε με ακρίβεια την εμφάνιση των προϊόντων. Δεν μπορούμε να δεχθούμε οποιαδήποτε ευθύνη για μη σωστή παρουσίαση χρωμάτων. Διαφορετικές ρυθμίσεις στις οθόνες υπολογιστών, μπορεί να έχουν επίδραση στην εμφάνιση των χρωμάτων των προϊόντων.

Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε ότι πραγματοποιώντας μία παραγγελία από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τους όρους πώλησης που διέπουν τις οποιεσδήποτε συναλλαγές με αυτό.

Όταν παραληφθούν τα προϊόντα και εγκριθεί η επιστροφή, πραγματοποιείται τις επόμενες μέρες η επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα σας ή στον λογαριασμό ΙΒΑΝ που μας έχετε δώσει (Όταν η επιστροφή γίνεται με υπαιτιότητα του πελάτη η επιστροφή των χρημάτων γίνεται στο καθαρό ποσό χωρίς τα μεταφορικά έξοδα). Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε συμψηφισμό για την αγορά διαφορετικού προϊόντος.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

1 Ο Πελάτης, εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο και συνάπτει τη σύμβαση πώλησης για προσωπική του χρήση και όχι για επαγγελματική, δηλαδή το προϊόν να μην έχει αγοραστεί με τιμολόγιο δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, εφόσον η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχθεί.

2 Έναρξη της προθεσμίας υπαναχώρησης
Για τις συμβάσεις πώλησης, η προθεσμία υπαναχώρησης αρχίζει:
i. Από την ημέρα κατά την οποία παραδίδεται το προϊόν στον πελάτη ή σε τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από τον πελάτη.
ii. Σε περίπτωση πολλών προϊόντων που παραγγέλλονται με μία παραγγελία, από την παράδοση του τελευταίου προϊόντος.

3 Η υπαναχώρηση αυτή γίνεται χωρίς υποχρέωση του πελάτη να αναφέρει τους  λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση υπό  και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

4 Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

5 Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται ως εξής:
i. στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας: εάν μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
ii. στην περίπτωση πληρωμής τοις μετρητοίς με αντικαταβολή, είτε δια καταθέσεως σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό (ΙΒΑΝ) που θα υποδείξει ο ίδιος.

6 Η επιστροφή των προϊόντων από τον Πελάτη θα γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και πάντως εντός δεκατεσσάρων (14)  ημερών από την ημέρα που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Σε καμία περίπτωση, δεν θα γίνονται δεκτά από την Εταιρεία προϊόντα χωρίς να έχει προηγηθεί η έγγραφη ή ηλεκτρονική γνωστοποίηση της υπαναχώρησης.

7 Ο Πελάτης σε περίπτωση υπαναχώρησης επιστρέφει το προϊόν με δικά του έξοδα και δική του ευθύνη κατά τη μεταφορά. Τα προϊόντα που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν ανοιχθεί ή αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, ήτοι ο Πελάτης θα πρέπει να διαχειρίζεται τα προϊόντα όπως ακριβώς θα έπραττε εάν τα εξέταζε σε φυσικό κατάστημα πριν τα αγοράσει.

8 Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε Εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

9 Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση στις εξής περιπτώσεις:

i. Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν ανοιχτεί μετά την παράδοση.
ii. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
iv .H  αξία του προϊόντος είναι μικρότερη ή ίση των 30 ευρώ (άρθρο 3ι, παρ.1, ν.2251/1994)

Προκειμένου να επιστρέψετε το προϊόν σας παρακαλούμε αποστείλατε email στο info@spitizen.gr, αναφέροντας τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας σας και το λόγο επιστροφής. Εκπρόσωπος του Spitizen σύντομα θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και μέσω email αλλά και τηλεφωνικά.